Skånsk höst när den är som bäst!

Trädgàrd

Ännu en vacker höstdag med sol. Kanske blir det en långpromenad med hundarna. Skulle vilja fotografera lite Skånska landskap som kan vara mysigt att kunna ta fram och titta på om hemlängtan faller på. Jag tänker mig en pilallé med nästan nakna träd. En stubbig åker med gråblå himmel och sol. Utsikten uppe på backen mot kyrkan och gamla byn. Jag vet precis var jag kan hitta motiven, färgen på himlen, solen och ljuset är en annan sak. Vi får se vad det blir. Sätter in lite trädgårdsbilder så länge.

DSC_0099Äppelträd och äpplen i mängderDSC_0105Fuchsian står sig änDSC_0108Lika goda som vackraDSC_0094Maya mitt i rabattenDSC_0111Bolltokig och världens snällaste cockerDSC_0097Groda och trädgårdsprinsDSC_0112Det börjar bli kalt i dammen

Kommentera

