Helgbilden – Fyra generationer Olsson

Helgbilden

En person jag gärna vill hinna med att träffa när jag är hemma i Sverige är min farmor. Trots att hon är över 80 är hon väldigt modern på många sätt och så lätt att prata med. Överhuvudtaget tycker jag att vi har mycket att lära av den äldre generationen. Barnen älskar också att träffa Gammelfarmor och  i lördags var vi samlade fyra generationer under samma tak hemma hos mamma och pappa, en riktigt mysig dag!

Denna bilden på barnen med Gammelfarmor får bli mitt bidrag till helgbilden på Marits Blogg.

DSC_0315Första och fjärde generationen Olsson

6 reaktioner på ”Helgbilden – Fyra generationer Olsson

Kommentera

