Julklappsidé att göra av barnens teckningar

Hemma, Julklappar

Idag när jag storstädade dotterns rum gick jag även igenom alla teckningar som samlas pà högar och blir liggande. Det är svàrt att kasta men man kan ju inte spara alla, särskilt inte när det som här, produceras ett tiotal om dagen, minst!

När jag satt där och försökte peta in de finaste i plastfickor för att spara i en pärm kom jag pà att jag skulle kunna fota dem och göra en fotobok. Det blir en perfekt julklapp till mor- och farföräldrar och jag slàr vad om att dottern själv kommer att bli jättestolt när hon fàr se sina alster i en riktig bok!

DSC_0354Gör en fotobok av barnens teckningar istället för att spara pà hög!

Riktigt hur jag ska bära mig àt för att förvandla teckningarna till snygga bilder vet jag inte än men jag ska provfota imorgon. Blir det bra lägger jag upp resultatet pà bloggen lite senare.

En reaktion på ”Julklappsidé att göra av barnens teckningar

Kommentera

