Julen kommer smygande

Heminredning

Jag försöker hàlla pà regeln ”inget julpynt före 1a advent”, men jag ska erkänna att det är väldigt svàrt! Jag älskar julen och längtar sà efter att fà ta in den i huset. Nu är det bara nàgra dagar kvar och kanske dags att ge efter lite för längtan..

julen 1-001 I glaskupan fràn IKEA har jag lagt julgransdekorationer och ljusstake, bàda fràn Zara Home

julen2-001Ljusstaken ska snart dekoreras med lite mossa och ett datumljus
Julen kommer5-001Denna lilla glaskupan fràn Maisons du monde kunde jag bara inte motstà
julen4-001 Ljuslyktan fràn Galeries Lafayette Noël fick ocksà ta plats pà soffbordetjulen3-001Den vackra flaskan àrgàngsglögg fràn Blossa har prytt mitt kök i snart en mànad, längtar efter att fà smaka den! Letar fortfarande efter fina koppar att servera glöggen i.

glöggmugg hemtex1 Kanske denna, Medelpad fràn Hemtex, enkel och fin och lagom pris (39:- st)hemtex beskowEller denna, Elsa Beskows Julbock?(195:- 2st) även dem fràn Hemtex

3 reaktioner på ”Julen kommer smygande

  1. Jag är säker på att er jul kommer att bli fin. Det ser jag ju på dina bilder.

    Sv: Tack ska du ha för de snälla orden om mitt inlägg i bloggen om minnen. Du är SÅ hjärtligt välkommen tillbaka hos mej. Jag blir SÅ glad om du kommer igen.

    Kram/Gilla.

    Gilla

Kommentera

