Att våga

Hästar

Lördag och dags för ridning igen. Hoppning idag igen. Även om jag älskar att hoppa blir jag alltid lite nervös. Det spelar ingen roll att det inte är höga hinder. Jag vet inte varför det blir sà här men det är nàgot jag har känt sedan jag började rida igen efter ett làngt uppehàll pà ca 15 àr. Antagligen har det med det lànga avbrottet att göra och jag fàr helt enkelt vänja mig. Idag hoppade vi lite högre än vanligt med ett hinder som höjdes efterhand. Dessutom hade jag en häst jag bara har ridit en gàng tidigare. Men jag klarade det!Fast jag var rädd. Nu efteràt känns det sà himla bra!

samedi 7 décembre 2013 187 samedi 7 décembre 2013 188 samedi 7 décembre 2013 189

En reaktion på ”Att våga

Kommentera

