Innneväder – Torsdagstema

Trädgàrd

Idag gillar jag att bara vara inne och sitta och pyssla med alla arkivbilder. Jag har nyligen fått PS Elements och har börjat tittat på Moderskeppets grundkurs, det är en del att lära sig men det är jättekul! Bilden nedan är tagen i förra veckan och känns riktigt vårlig trots allt vattnet, det gillas verkligen!

DSC_0236 copie

7 reaktioner på ”Innneväder – Torsdagstema

  1. Himmel vilken vacker bild !! Förstorade den till fullskärm där den gör sig allra bäst 🙂 Håller också på med kurs via Moderskeppet men redigering får vänta. För min del gäller det att först lära mig min kamera 😉

    Gilla

  2. Så vackert! Och härligt att kunna ägna en dag åt sina foton! Jag behöver ett lättanvänt och praktiskt bildhanteringsprogram, jag brottas med olika halvdana gratisprogram, det tar tid och är frustrerande!

    Gilla

    1. Jag har precis kommit igång med Elements men det verkar väldigt komplett och skönt att ha allt på ett ställe. Innan hoppade jag precis som du mellan olika gratisprogram utan att lyckas lära mig något helt och hållet. Moderskeppets kurser är verkligen toppen!

      Gilla

Kommentera

