En lugn helg

Helgbilden, Trädgàrd

Helgen har mestadels tillbringats inomhus. Förutom ridningen igår tror jag nästan inte jag har varit utanför dörren. Det känns lite segt just nu och vädret gör inte det hela bättre. Men jag hann i alla fall fota den här lilla krokusen som sticker upp på framsidan. Fast den är jätteliten, mycket mindre än vad den ser ut på bilden så jag blev jag glad när jag såg den. Jag satte inga lökar på den sidan huset i höstas så det är en av de gamla som kommer igen. Hoppas att den snart får sällskap av många, många fler!

2014 02 09_jardin_0061_modifié-1

5 reaktioner på ”En lugn helg

Kommentera

