Blåaste blått – Onsdagstema

Ondagstema

Att flyga luftballong verkar vara väldigt populärt under sommarhalvåret. Vi ser de ofta komma svävandes högt över vår tomt ljusa sommarkvällar. Vissa kvällar har vi räknat till så många som sju ballonger samtidigt. Det måste vara en ortolig känsla att sväva fram nästan ljudlöst högt över Loire. Hade det inte varit för priset så skulle jag gärna ta mig en flygtur..

suite ete 2013 016

10 reaktioner på ”Blåaste blått – Onsdagstema

  1. Oh ja det skulle nog jag också vilja pröva på även om jag har höjdskräck. Jag behöver inte luta mig över kanten. Jag har varit upp en liten bit med sonen när han var liten så jag har känt på det lite grann. Det var häftigt.

    Gilla

  2. Det är kul att titta på luftballonger, brukar ha dem här över Örebro också. Jag brukar höra ljudet av brännaren och förstå att de är i närheten. Jättefin bild och blåaste blåa himlen 🙂

    Gilla

Kommentera

