En enkel bukett

Fredagstema

En enkel bukett vårblommor blir mitt bidrag till veckans människoskapat. Jag plockade dem nyss under en cykeltur. Cykeln har äntligen kommit fram ur garaget och det var en riktigt härlig runda. Ett perfekt sätt att få starkare ben för mig som inte gillar löpning så mycket. Dessutom är det mycket lättare att kameran med sig när man cyklar!

2014 03 21_tour du golf_2364_modifié-1

7 reaktioner på ”En enkel bukett

  1. En verkligt fin vårbukett. Att cykla är härligt och ett perfekt sätt att ta sig fram och samtidigt få lite motion. Dessvärre blir det ingen cykling för mig här på ön. Finns inga cykelvägar och i trafiken vågar jag inte cykla. Så det blir långa, snabba motionspromenader istället utmed havspromenaden där man inte får cykla om man är över 12 år. Inte så dumt det heller och kameran följer oftasts med. Trevlig helg !!

    Gilla

  2. En fin vårbukett har du skapat! Fast jag gillar vinter så längtar en del av mig till att jag kan ta fram cykeln! Det är härligt att cykla!

    Gilla

Kommentera

