Tillsammans – Fototriss 23/3

Fototriss

Veckans tema tillsammans var lite svårare än jag hade tänkt mig. Hur jag än letar i arkivet så hittar jag inte tre bilder på temat som jag är nöjd med. Idag har vi riktigt aprilväder här, ena stunden skiner solen och nästa öser det ner regn och hagel. Vi lyckas ändå ta oss ut en stund på förmiddagen och jag tar lite bilder på barnen som leker tillsammans i lekstugan.

2014 03 23_2406_modifié-1

2014 03 23_2389_modifié-1

2014 03 23_2395_modifié-1

 

13 reaktioner på ”Tillsammans – Fototriss 23/3

  1. Härligt att vara ute o leka tillsammans. Alltid, eller nästan alltid, roligt att ha ett syskon att vara tillsammans med 🙂 Mina barn har alltid lekt bra tillsammans. Vad långt o grönt ert gräs är!

    Gilla

Kommentera

