Nödvändig måndag

Fotoutmaningar

Idag har jag tagit itu med något som var väldigt nödvändigt, jag har rensat i garaget. Vårt garage är för litet för att få plats med bilen så vi använder det som förråd och tvättstuga. Sedan vi flyttade in för snart två år sedan har den mesta golvytan tagits upp av kartonger med mer eller mindre känt innehåll. Nu efter rensningen kan man äntligen gå där inne utan att snubbla över något och jag kan till och med komma åt tvättmaskinen utan att vika mig dubbel. Dock hade det blivit en ganska tråkig bild om jag skulle fotografera garaget så istället blir det en bild på den vackra fjärilen, för fjärilar  är ju inte bara nödvändiga utan även trevliga att se på!

DSC_0077 copie

5 reaktioner på ”Nödvändig måndag

Kommentera

