Nya rutiner..

Fotoutmaningar

Så var det fredag igen, redan! Den här veckan har det varit lite upp och ner. Jag har precis blivit färdigt med min ”jobb/karriärs-coaching” som jag skrivit om tidigare och plötsligt kände jag mig väldigt ensam. Efter att ha haft regelbundna möten varje vecka med konsulten är du nu dags att ta projekten vidare till nästa nivå och det på egen hand. För när allt kommer omkring är det ju mig och mitt liv det handlar om och ingen annan kan göra det åt mig.

En promenad längs med Loire fungerar som meditation för mig och tankarna klarnar. Plötsligt blir det tydligt, jag vet ju vad jag vill så det är väl bara att köra på!

jarnrackeEtt människoskapat räcke och Saumurs teater i bakgrunden på andra sidan Loire

 

11 reaktioner på ”Nya rutiner..

  1. Att bo i vackra Loiredalen – bara en sådan sak! Verkligen inspirerande miljö! Hoppas du hittar precis det du vill göra.
    Stort tack för tittin hos mig:-)

    Gilla

Kommentera

