Böcker och vin!

Fotoutmaningar

Idag har jag stått på loppis i gassande solsken på barnens skola. Jag fick inte sålt särskilt mycket då det nästan inte var något folk där. Kanske berodde det på att den årliga bok- och vinmässan pågick på ett av de stora vinhusen tvärs över gatan. Jag passade på att smita över en liten runda och köpte en bok av en fransk författare som jag fick dedikerad. Jag hann inte med att smaka eller köpa något vin men jag lyssnade lite på musikunderhållningen och så fick jag ett fint vinglas med mässans logga med mig hem.

livrevin2_modifié-1

liten_logga_3_helgbilden

 

 

 

10 reaktioner på ”Böcker och vin!

  1. Låter, summerat, som en trevlig dag 🙂
    Även här har nu säsongen då allt ska hända på helgerna börjat. Man hinner inte se/göra allt. Hur mycket man än skulle vilja.

    Gilla

Kommentera

