Sköna maj!

Fotoutmaningar

”En mai fait ce qui te plaît” säger man i Frankrike. Det betyder att man ska göra det man känner för i maj. Jag tror det har att göra med att vi har så  många helgdagar i maj. I alla fall så är det en väldigt skön månad, särskilt med det fina vädret vi har just nu. Mitt bidrag till helgbilden hos Marit tog jag igår när jag var ute och fotade till Fototriss. 

2014-05-04 jardin mai 149

I bakgrunden skymtar man en liten väg som verkar vara infarten till ett pamigt hus. Man kunde bara ana det från vägen men jag ska definitivt titta närare på det någon dag!

7 reaktioner på ”Sköna maj!

Kommentera

