Blommande triss

Fotoutmaningar

Det är tävling i veckans fototriss och man kan vinna presentkort från Coolstuff. Jag har länge längtat efter en hängmatta i trädgården men ännu har vi inga träd som är tillräckligt starka att fästa den vid. Så om jag vinner blir valet inte svårt, jag vill ha den här!

Temat är blommor och det finns det gott om just nu! Jag tog en promenad med kameran och kom hem med 160 bilder.. Här är mina tre favoriter.

fleurs 017

fleurs 020

fleurs 080

4ab0c-banner_2011_450x79_blacksepiaorange

 

5 reaktioner på ”Blommande triss

Kommentera

