Stugan vid sjön

Fotoutmaningar

Jag är sent ute med veckans fototriss. Temat är vatten och jag hade tänkt ta en fotorunda längs med Loire men eftersom Nils är hemma med halsfluss får det bli arkivbilder. För några år sedan semestrade vi i min morbror och mosters stuga. Trots att stugan saknar rinnande vatten och har torrtoa så är det ett av mina bästa semesterminnen från Sverige. Den ligger underbart mitt ute i skogen uppe på en backe med utsikt över en sjö. För att komma dit kör man en slingrande grusväg genom skogen och det finns bara ett fåtal andra hus i närheten. När vi var där var vädret varmt och soligt och vi tilbringade mycket tid i eller vid vattnet.

DSC_0119

DSC_0197

DSC_0212

4ab0c-banner_2011_450x79_blacksepiaorange

6 reaktioner på ”Stugan vid sjön

Kommentera

