En del av mig

Fotoutmaningar, Hästar

Hästar och ridning har varit en del av mitt liv nästan så länge jag kan minnas. Trots det har jag väldigt få nytagna bilder på mig själv i hästsadeln och jag får göra en djupdykning i arkivet för att få ihop tre stycken. De första två är från förra året och den sista är tagen i juni när vi hade klubbfest med discotema (därav klädseln!) Jag har faktiskt inte ridit på hela sommaren men nu hoppas jag att jag snart kommer igång igen för jag saknar det verkligen!

8 reaktioner på ”En del av mig

  1. Fina bilder, rida ut i skogen på hösten bland alla färger och sval luft måste vara underbart. När du kommenterar hos mig råkar du länka upp din franska blogg som tydligen inte uppdateras så ofta. Visserligen hittar jag hit, men tänkte bara berätta det ifall andra du kommenterar inte hittar.

    Gilla

  2. Härliga bilder! Jag rider 5 dagar i veckan men tror inte jag har ett enda foto på mig själv i sadeln… Brukar fota från sadeln däremot… Hoppas du kommer igång snart igen. Jag rider mest i skogen nu för tiden. Men förra veckan hoppade jag och vad feg jag har blivit. Små hinder och ändå tyckte jag det gick för fort och var för högt…

    Gilla

Kommentera

