Höst & höstförkylning

höst

Idag är det höst enligt almenackan och såklart passade förkylningen på att slå till direkt. Medan jag kurerar mig med soppa och alvedon får ni njuta av de få höstbilder jag redan hunnit med.

3 reaktioner på ”Höst & höstförkylning

  1. Krya på dig, känner med dig! Tur att du har hunnit tagit lite bilder innan det smällde till. Jag känner att det kliar i fingrarna, men har fått bältros så det blir sängen/soffan för mig med 😦

    Vilken soppa gillar du bäst?

    //Johanna

    Gilla

Kommentera

