Äntligen höst!

Trädgàrd

Idag är det verkligen höst och regnet har öst ner nästan hela dagen. Men fram till igår har vi haft sommar så det känns ganska bra med höst nu. Vi har haft en lugn hemma-helg, fixat lite i trädgården, tömt poolen och börjat rensa i växthuset. På söndagen tog vi en promenad längs med ån som rinner tvärs igenom stan och fick njuta av höstfärgerna som börjar bli synliga.

le thouet

Helgbilden

5 reaktioner på ”Äntligen höst!

  1. Låter som en skön helg och bilden är ljuvligt vacker med speglingarna i vattnet. Här på ön öste regnet ner hela dagen men idag, Måndag är det sol igen. Känns lite svårt att ha koll på var gränsen går 😉 Några höstfärger har inte visat sig ännu.

    Gilla

  2. Åhh, vilken härlig bild! Här där jag bor blåser det nästan jämt, så den där sortens vackra bilder, med vatten som speglar, kan jag bara drömma om…

    Gilla

  3. Härlig höstbild. Men hösten han nog inte dykt upp hos dig riktigt än. Vill passa på att berätta att när du kommenterar hos mig går länken till din blogg på franska som du inte uppdaterat på länge. Bara så du vet.

    Gilla

    1. Ja jag förstàr inte varför, den bloggen ska inte vara synlig numer men jag ska försöka fixa det, tack för du sa till 🙂

      Gilla

Kommentera

