Fullmåne över slottet

Fotoutmaningar

Ett montage gjort i Elements med fullmånen och slottet i Saumur. Det blev en ganska stor måne, jag har lite kvar att lära mig för att lyckas göra verklighetstrogna montage!

Nu blir det packning eftersom vi åker till Sverige imorgon!

lune et chateau2Tisdagstema – måne

 

7 reaktioner på ”Fullmåne över slottet

  1. Det är kul att hela tiden försöka utveckla sig, och jag tycker du är duktig. Välkommen hem till Sveariket, blött, grått, daskigt, men ändå Sverige!

    Gilla

  2. Varför inte göra en rejäl måne när man ändå håller på! Kul mer Elements, jag testade ”snurrfiltret” du använde till OL Ny upptäckt för mig!
    Välkommen till Sverige! Här är det höst med regn och rusk men också en och annan strålande vacker dag!

    Gilla

Kommentera

