Mera höst och önskelista

Fotoutmaningar, Fotoutrustning

Idag gillar jag att det fortfarande sitter en hel del löv kvar på träden och att vi får njuta av alla vackra höstfärger ett tag till. Temperaturen är dessutom ovanligt mild för säsongen, hela 17 grader idag! Något som är mindre roligt är mitt stativ har gått i sönder och det är tveksamt om det går att laga. Jag kanske får ta och önska mig ett nytt i julklapp, men vilket ska man välja? Det får inte vara för tungt och helst inte för dyrt heller, har ni några tips?

höstlö i vatten

Torsdagstema – I like

4 reaktioner på ”Mera höst och önskelista

  1. Graderna verkar variera i stort mellan Norra Sverige och Frankrike, hörde att det var -12 uppe i norr och ni har 17 grader. Passa på att njuta 🙂 Stativ är inte så svårt att köpa om man vet vad man är ute efter. Jag har ingen kappsäck med pengar, så jag lägger hellre pengar på en bra kamera istället för ett stativ som kostar skjortan. Tror jag gav ett par hundra för mitt, det är varken tungt eller dåligt på något sätt. Har även ett lite mindre resestativ, men det använder jag knappt aldrig.

    Gilla

Kommentera

