Fartfylld frestelse i färg och svartvitt

Fotoutmaningar

Idag är jag med i fotoutmaningen ”I färg och svartvitt” hos Åsbergs foto. Temat för dagen är ”frestelse”. Att åka karusell är en frestelse som Nils har svårt att motstå!

MANEGE1

manege sv

Söndagstema i färg & svartvitt

10 reaktioner på ”Fartfylld frestelse i färg och svartvitt

  1. Oj vilken fart det är i karusellen, det går undan. Jag har svårt för karuseller, brukar vara den som står och håller i allas jackor och väskor, hehe… Här kan jag dock tänka mig att det är kul som mamma att titta på när sonen åker.

    Gilla

  2. Katuseller är en favoritgrej hos alla i vår familj, men min ruýgg och nacke gör det svårt för mig att åka längre. Älskar din bild som verkligen förmedlar känslan av rörelse!

    Gilla

Kommentera

