Torsdag!

Fotoutmaningar, utbildning

Idag gillar jag att det är torsdag! Imorgon är den första veckan på min nya utbildning över. Jag gillar även att jag har lyckats hålla mig vaken ikväll för igår somnade jag framför tv’n innan klockan ens var nio! Det är en stor omställning att börja läsa på heltid efter att har varit hemma så länge. Dagarna är långa och intensiva men samtidigt väldigt givande. Ett extra plus är att skolan ligger så vackert och jag hinner med en liten promenad med kameran under lunchrasten!

gennes hotel des damesTorsdagstema – I like

3 reaktioner på ”Torsdag!

  1. Så spännande med utbildningen! Kikade på dina andra inlägg och ser att
    din skola ligger så vackert – och perfekt till för lunchpromenad med kameran.
    Kan inte bli bättre!!

    Gilla

Kommentera

