En nygammal triss

Fototriss, Fotoutmaningar, Saumur

Det var länge sedan jag var med i Fototriss, det är svårt att hinna med just nu. Jag har just avslutat min praktik och håller på att förbereda examen i veckan som kommer. Men i helgen hann jag med att fota lite när vi var och tittade på cykelfestivalen ”Anjou Vélo Vintage” en cykelfest med retrotema.

_DSC0260Här kan man köpa nybakat bröd

salon de the vintage4

Njuta av en kopp nybryggt kaffe stand vetements2Eller köpa sig en ny klänning

e4358-banner_2011_250x79_blacksepiaorange

8 reaktioner på ”En nygammal triss

  1. En härlig triss med retrotema! Gillar alla tre bilderna så jag kan inte välja någon favorit!
    Lycka till nu i slutspurten med din examen! Är du färdig sedan eller blir det fortsatta studier i höst?
    Ha det bra!

    Gilla

Kommentera

