Att köpa ramar

Heminredning, Sponsrade inlägg

Tavlor är en viktig inredningsdetalj som hjälper till att skapa helhet i ett rum. Nu när jag har städat och rensat i hela huset skulle jag vilja förnya lite genom att hänga upp nya tavlor. Tanken var att jag skulle börja med sovrummet där en vit tom vägg mitt emot sängen har stört mig länge. Jag funderar på att skriva ut och rama in några bilder från sommarens semester och letar på nätet efter några snygga ramar. Hos Desenio hittar jag inte bara ramar utan även posters och prints i olika storlek och motiv. Jag bläddrar igenom inspirationsrummen och hittar finns tavlor och afficher till hela huset..

De här tre fjärilarna skulle jag gärna hänga i vårt sovrum som går i ljusa färger.

Dessa söta tavlorna skulle passa i Nils rum       

Barntavlor och posters till barnrum. Affischer med djur till barn och ungdom

Och dessa vill jag ha i köket

Kökstavlor och posters till köket, styckningsschema och wine guide

Esther skulle älska den här hästen, perfekt ovanför skrivbordet!

Liggande posters online med fotokonst

Desenio säljer även inredning som belysnig, doftljus och krukor och annat smått och gott som piggar upp ett hem. Nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent!
https://blandvinohastar.wordpress.com/2015/09/14/att-kopa-ramar/

En reaktion på ”Att köpa ramar

Kommentera

