Tisdag med flyt

Allmänt, Fotoutmaningar

Vissa dagar bara flyter allting på precis som det ska. För det mesta tänker man inte på det för det handlar om små obetydliga saker. Det är bara när det inte flyter som man tänker på det. Jag vet inte om det är för att jag var på yoga igår kväll och att det var jätteskönt att komma igen igen men idag känner jag mig full av energi. Fick gjort en massa redan på morgonen, ringde bland annat sotaren för nu vill vi snart kunna elda igen. Väntade mig att han skulle kunna komma om ett par veckor men han hade fått ett återbud idag och ett par timmar senare var han här så ikväll blir det nog en liten brasa!
Igår hittade jag en plats där man har jättefin utsikt över Saumur och slottet och jag var i valet och kvalet om jag skulle ta en sväng med kameran idag på förmiddagen. Just då ringde en kompis och frågade om jag inte ville gå en runda med henne. Resultatet blev en härlig promenad på nästan två timmar. Dock hade jag inte flyt riktigt hela vägen för när jag tog fram kameran kom jag på att minneskortet fortfarande satt kvar i datorn! Men strunt i det, jag åker tillbaka en annan dag. Därför blir det en arkivbild till tisdagstemat ”stadig”. Vår kajak (en 2-mans Prijon excursion) är en stadig farkost och tur är det när man hamnar i svallet efter en lite större båt!
Önskar er alla har en fin tisdag!
Kajak Prijon Excursion

Tisdagstema stadig

5 reaktioner på ”Tisdag med flyt

  1. Åh vad jag saknar vår kanot. Även jag har kanotat mycket i mina dagar. Det är bland det bästa som finns att tyst smyga sig från på sjön eller havet nåja inte långt ut på havet. Stadiga kanoter gillar jag för vår var förstärkt. Härligt med Yoga som även jag utövar tre gånger i veckan, och oftast får man mycket energi efter men en och annan dag kan det blir tvärt om iaf om övningarna blir lite annorlunda. Men gott är det att yoga. Tack för jag fick följa med på din tur.

    Gilla

Kommentera

