Stormig onsdag

Fotoutmaningar

Efter en alldeles för kort natt vaknade vi till åska och ösregn i morse. De har varnat för krafigt regn och stormbyar på tv så det är nog bäst att vi håller oss inomhus idag. Till och med Plume föredrar att vara inne när det regnar och helt fräckt lade hon beslag på min fåtölj i växthuset. Där är skönt att sitta när det smattrar mot rutorna och vinden viner men lite uppnosigt av henne kan jag tycka!

_DSC0376

OnsdagstemaUppnosig

5 reaktioner på ”Stormig onsdag

  1. Och här är det strålande sol i dag. Men trots att det varken regnade eller åskade sov inte jag heller så bra i natt. Patrik, min man, var på jobbresa till London och det verkar omöjligt att sova lugnt när inte hela familjen är samlad. Mysig bild på katten ♥ Katter gör litet som de vill 😉 Det måste vara så mysigt att sitta i växthuset och se på blixtar och regn.

    Liked by 1 person

  2. Tänk att jag var precis hemma hos min mamma och där hade katten också lagt sig i växthuset . inte bara vi tvåbenta som tycker att växthus är mysiga!
    Snacka om att ditt foto förmedlar njutning!

    Liked by 1 person

Kommentera

