Jakten på den perfekta presenten

Presenter, Sponsrade inlägg

Hösten är en tid full av firande hemma hos oss. Vi har tre födelsedagar i familjen under månaderna fram till jul. Det börjar med mig i september, sedan min man i mitten av oktober och så Nils bara tre veckor före jul. Födelsedagspresent till Nils är ju inga större problem, han brukar ha en lång önskelista! Värre är det med mannen. Är de någon mer än jag som tycker det är otroligt svårt att hitta bra presenter till män? Eftersom han inte är så intresserad av prylar och inte har någon speciell hobby så brukar jag satsa på en upplevelsepresent. I år funderar jag på en upplevelse av det lite kusligare slaget. Jag tänker nämligen ge honom en spökvandring i Malmö. Vandringen på en och en halv timmme berättar om stadens mörka förflutna. Mordplatser, mörka källare och skumma bakgator är exempel på platser som besöks. Jag tycker det låter riktigt spännande och ganska annorlunda som födelsedagspresent. Efter vandringen ingår middag på Rådhuskällaren, inte så dumt för att lugna nerverna!

Spökvandring

https://blandvinohastar.wordpress.com/2015/09/17/jakten-pa-den-perfekta-presenten/

En reaktion på ”Jakten på den perfekta presenten

  1. Jag håller helt med, det är ju omöjligt att ge något till män..! När det gäller min man önskar han sig ingenting direkt, och blir inte överförtjust över något heller. Din idé tycker jag var jättebra! Upplevelser brukar gå hem bäst.

    Vi har också många födelsedagar, utöver julen, under andra halvan av året. Många barnkalas i den närmaste släkten och i december fyller dessutom min bror 50. Det blir inte lätt att komma på något till honom…

    Liked by 1 person

Kommentera

