Fullt upp

Allmänt

bank

Det är fullt upp just nu och det har inte blivit mycket tid över för bloggen. Vi har fortfarande besök från Sverige (mamma och pappa) och ikväll kommer min syster och hennes sambo hit från Paris. Veckans tacksamhetslista skulle kunna bli hur lång som helst!

Önskar er alla en fin vecka!

Höst

Stickade tröjor och varma koftor

Födelsedagslunch på mysig restaurang

God mat och vin

Sommardagar i oktober

Kyliga kvällar med tänd brasa och levande ljus

Glass på uteservering

Glada barn

Besök

Alla fina bloggvänner

Bilen tillbaka och helt reparerad

Fler listor finns hos Eva

6 reaktioner på ”Fullt upp

  1. Vilken fin bild! Den bänken skulle jag gärna sitta på och filosofera en stund!
    Bloggandet får vänta 🙂 Besök kräver sitt! Fint att du tog dig tid med listan idag – det berikar allas våra listor!
    Önskar dig en fin ny vecka!

    Gilla

  2. Vilken underbar lista ❤️
    Höst med båda solvarma dagar och kyligakvällar att kunna elda och tända ljus
    God mat och vin
    Härlig bild med en härlig plats
    Stor varm kram till dig finaste !
    Sanna

    Gilla

  3. Vilken jättefin bild med allén och bänkarna, den skulle passa i en fransk feel goodfilm 🙂
    Jag har också tänkt vara med och skriva tacksamhetslistor, men jag blir så petig om vad som skall med, och tänk om jag glömmer något så att jag kanske gör någon besviken… Jag kanske kan vara med, och bestämma mig för bara tre saker, det kanske också är ok. Ha en fin helg!

    Gilla

    1. Ja det är inte alltid lätt att veta vad man ska ta med, men det viktiga är att tänka efter och hitta de där guldkornen som förgyller vardagen, sedan kan listan nog vara hur kort eller hur lang som helst! Ha en fin helg!

      Liked by 1 person

Kommentera

