Triss i rött

Kristianopel, Rött

Det är tävling i Fototriss med chans att vinna fina priser från Coolstuff. Jag skulle gärna vilja ha det upplysta fågelbordet, lite mysbelysning till trädgården och samtidigt en matplats till fåglarna. Veckans tema är rött, vilket passar bra då jag har en hel del bilder på röda stugor från sommarens Sverigesemester.

rod1

rod2

_DSC0431

Fototriss – rött

5 reaktioner på ”Triss i rött

  1. Falurött är verkligen svenskt! Inte lika lätt att hitta i Loiredalen kan jag tänka mig 🙂 Så vacker mittbilden är. Där skulle jag vilja vara.
    Och himla rolig trappa i förra inlägget 🙂

    Gilla

  2. En supersvensk triss, så fin! Jag ville också ha fågelbordet och har faktiskt köpt det. Ska bara leta rätt på lämplig pinne, så kommer det ut i trädgården!

    Gilla

Kommentera

