#366 Över huvudet (5/365)

365+1 foton

_DSC0107

Den här fågeln flög högt över huvudet på mig igår när jag var ute och gick. Det gäller att passa på när solen är framme några minuter för vi har riktigt tråkigt januariväder, bara grått och regnigt. Jag är så avundsjuk på alla er som har snö hemma i Sverige!

2016_grön

 

4 reaktioner på ”#366 Över huvudet (5/365)

  1. Vilken vacker bild !!!!!!
    Här har vi fått en massa snö i stockholms skärgård och det fortsätter vet inte om det är så mysigt med -12 grader ändå .. jag tycker ju om värme 😉
    Hoppas att du haft en alldeles underbar start på nya året finaste
    Kram Sanna

    Gilla

  2. Inte lätt att fånga en fågel på flykt men du lyckades 🙂 Härligt blå himmel och jag är faktiskt inte det minsta avundsjuk på de som har snö ”hemma” i Sverige 😉

    Gilla

Kommentera

