Hemma igen!

365+1 foton, Allmänt

Vi är hemma i Frankrike igen efter ett långt härligt vinterlov i Sverige. Efter en vecka är allt som vanligt igen, skola, jobba, tvätt, mat.. Dags att försöka återuppliva bloggen och redigera alla bilder jag tog under semestern. Seadan kanske jag borde ta tag i fotoutmaningen 365+1 där jag har halkat långt, långt efter!

DSC_0563.jpg

En reaktion på ”Hemma igen!

  1. Det låter som ett långt, härligt vinterlov 🙂 Det är alltid en lika märklig känsla, hur snabbt semester och lov övergår i vardag igen. Men efter ledighet brukar i alla fall jag tycka att det är skönt med rutiner igen. Jag ligger förresten inte heller i fas i fotoutmaningen, det var en så grå period utan sol, så jag avvaktade med att ta bilder tills ljuset blev bättre. Det blir noga inga problem att ta tillräckligt många foton i alla fall, tänk hur många bilder man tar under vår, sommar och höst 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

