Tacksam tisdag

Tacksamhet

En aning försenat kommer mitt bidrag till Eva Trillians måndagstema ”tacksamhet”. Även om jag inte har publicerat någon lista på länge så har jag ständigt en lista i huvudet som fylls på dag efter dag med små guldkorn från vardagen.

DSC_0306

  • Vinterlov, hela familjen tillsammans
  • Semester (sovmorgon!)
  • Snö!!!
  • Att åka pulka, bygga snögubbe och bara vara ute i snön
  • Kallt ute och varmt inne
  • Flygplatser
  • Flyga (på en dryg timme var vi framme jämfört med samma sträcka i bil som tar två dagar..)
  • Wifi på flygplanet!
  • Att sätta sig vid dukat bord (utan att behöva laga mat) morgon, middag, kväll; lyxigt!
  • God mat och vin
  • Spahelg
  • Hotellfrukost
  • Bastu och kallbad med 1,5 grader i havet (jag klarade det!)
  • Havsutsikt
  • Gemenskap
3 reaktioner på ”Tacksam tisdag

  1. Kallbadet hoppar jag gärna över men annars en väldigt fin lista. Gissar att flygresan gick till Sverige. Många fina bilder från södra Sverige i dina andra inlägg. Hoppas ni haft ett skönt lov!
    Tack för grattis 🙂

    Gilla

Kommentera

