#48 En bra början på dagen (32/365)

365+1 foton, I Sverige

en-bra-borjan-pa-dagen.jpg

När vi var i Sverige på vinterlov tillbringade vi en helg på hotell Skansen i Båstad. Det blev en riktig njutningshelg med spabad, god mat och avkoppling. Mitt emot hotellet ligger kallbadhuset och entré med bastu och jacuzzi ingick i vårt paket. Först hade jag inte tänkt bada i havet utan bara njuta av av bastun och jacuzzin på bryggan. Men lite nyfiken var jag så det blev ett snabbdopp (max 2 sekunder i vattnet) och det var jättehärligt. Det kändes så skönt efteråt att jag bestämde mig för att ta ett morgondopp innan frukost och hemfart dagen efter. En perfekt start på dagen!

2016_grön

3 reaktioner på ”#48 En bra början på dagen (32/365)

  1. Oj, imponerande! Jag är en alldeles för stor badkruka för att göra något liknande 😮 Roligt med kallbadhuset! Jag läser på om södra Sverige och vad man kan se och göra där, och då är kallbadhuset en sådan plats som det vore kul att uppleva.

    Liked by 1 person

Kommentera

