#263 Sinnesro (54/365)

365+1 foton

DSC_0191

Växthuset är den perfekta platsen för att koppla av och få sinnesro. En kopp kaffe, en tidning och solen som värmer och förstärker dofterna från växterna.

2016_grön

2 reaktioner på ”#263 Sinnesro (54/365)

  1. Nu har jag klickat på ganska många gilla för att jag verkligen gillar vad jag ser 🙂
    Som här, en supersnyggt komponerad bild med den vackra koppen, den utslagna tidningen och naturen runtom. Så perfekt till temat.

    Liked by 1 person

  2. Så mysigt det ser ut med tidningen och koppen och allt det gröna runt omkring 🙂 En sådan där pinjekotte tog vi med oss hem från vår semester i Italien för två år sedan, då hade jag aldrig sett någon tidigare och både jag och barnen var exalterade 😉

    Liked by 1 person

Kommentera

