#175 Luftigt (80/365)

365+1 foton

kvallstur

Efter några dagar med svalare väder är värmen tillbaka! Idag ska det bli upp till 30 grader. Jag gillar värmen och jag föredrar absolut värme framför kyla och regn! Särskilt kvällarna är härliga när det är ljummet i luften och man kan vara ute till sent utan att frysa. Så här såg det ut häromkvällen när Nils och jag gick på fotopromenad. Han gillar att följa med mig på mina rundor med kameran och gillar att vara ute i naturen överhuvudtaget. När jag stannar för att ta bilder sätter han sig och studerar fjärilarna som virvlar omkring. Jag tycker det märks att han har vuxit upp på landet med naturen inpå knuten. Esther är mera en stadstjej och blir snabbt uttråkad om det inte häder saker hela tiden.

2016_grön

2 reaktioner på ”#175 Luftigt (80/365)

  1. Härligt foto på Esther när hon kastar konfetti. Och vad mysigt det låter att ha Nils med på fotorunderna. Så där är det med mina barn också. Sonen gillar skogen, lugnet, pyssla, han är lik mig till sättet. Dottern gillar fart och fläkt, fester, folk, shoppa mm, brås på sin far 🙂 Fast jag måste medge att hon har ändrat sig de här sista 4 månaderna sen hon fick sin lilla bebis. Nu är hon mycket lugnare och mer mogen. Ska åka och hälsa på lilla barnbarnet om några timmar, mysigt.
    Ha en skön fortsättning på veckan!

    Liked by 1 person

Kommentera

