Måndag och tacksamhet

Tacksamhet

Vissa måndagar är lite segare än andra och idag hade jag mer än gärna stannat i sängen en timme till. Men nu efter två koppar kaffe börjar jag vakna och om jag är lite trött idag så det beror det på att vi har haft så roligt i helgen. Mer om helgens aktiviteter kommer lite senare, först min lista på temat ”tacksamhet” som Eva med bloggen Provtyckningar har startat.

dsc_0357

Sol och vårtecken

En härlig helg med familjen

Storm vid havet (när man sitter varmt och bekvämt inomhus)

Närheten till kusten

Överaskningar

Sverigeresa att se fram emot

Simskola med Nils klass

Söndagsfrukost med ägg från våra höns

Hjälpsamma grannar

Hotellfrukost

Bil som gör att jag kan ta mig dit jag vill nästan när jag vill

Blommor

 

5 reaktioner på ”Måndag och tacksamhet

    1. Vi bor nästan 2 timmars bilfärd från kusten men det ändå närmare än när vi bodde i Paris med tanke på alla bilköer varje gång man ska in eller ut ut staden!

      Gilla

  1. Fint med närhet till kusten 🙂 och att njuta av stormande hav är också fint – inifrån något mysigt ställe, som sagt 😉
    Sol och vårtecken – det tar jag fasta på 🙂 Underbart!
    Tack för att du är med och delar!

    Liked by 1 person

Kommentera

